OUR NEW BLOG!

hi semua..

lama sangat tak menulis di sini kan. saya nak maklumkan di sini bahawa saya telah berpindah ke blog baru iaitu:

TIPS CANDY BUFFET (klik sini)

di blog baru ni saya berkongsi lebih banyak FRESH TIPS and TRICKS semasa untuk party dan candy buffet anda.. dan juga berkongsi gambar-gambar candy buffet yang telah saya sediakan..

oh ya! service candy buffet dan chocolate fountain masih berjalan seperti biasa. you may contact me for further details :)

kepada yang masih baru di sini, saya merupakan seorang pekerja profesional sepenuh masa, pelajar, pengendali servis candy buffet dan chocolate fountain, dan terkini penulis Ebook Bisnes Candy Buffet yang alhamdulillah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. Dan juga pada setiap masa, saya seorang isteri dan ibu kepada 2 orang cahayamata. Kesibukan harian saya untuk guide pembeli ebook (ramai telah berjaya mulakan biz mereka), menerima tempahan/pertanyaan candy buffet, urusan pejabat dan keluarga, tak memungkinkan saya untuk maintain 2 blog (blog ini dan yg baru) sekaligus..

sedih juga nak tinggalkan blog ini, sebab terlalu banyak memori dan pengalaman saya membina biz di sini. tetapi, saya pasti, blog ni akan redho sajer sebab i need to move to a new phase in my blogging life.. from Blogger to Wordpress..

tq pada yg sudi membaca, singgah selama ini. i will always love thepartykru.blogspot.com T_T.. i started from scratch/zero so jika saya boleh, anda mesti boleh juga!

sudikan ke blog terkini saya, like my FB page, and stay tuned to my next project okey.. in sha allah ada few projects will be launched soon. kepada yang berminat untuk mulakan Bisnes Candy Buffet dan Chocolate Fountain anda sendiri, klik iklan di sidebar blog ini, atau hubungi saya ya!

love ya all! Terima kasih!

diana ali
0129061272
founder of thepartykru (ma 0177338-a)
fb page : ThepartykruThepartykru
website : BisnesCandyCoco

1 comment: