candy buffet adam's 1st birthday di cheng heights condo, melaka

Hi, selamat malam. jumpa lagi untuk candy buffet adam's 1st birthday di cheng, melaka.

1st birthday memang special dan biasanya diraikan dengan meriah oleh ibubapa. rasanya banyak juga buffet untuk 1st birthday yang saya sediakan. paling cute bila ibu2/mummy2 ni akan berkongsi kerisauan/keraguan/kebergetaran hati (eh adake perkataan tu hehe) takut2 buffet saya ni tak menepati expectation dan impian mereka. saya pulak tak berapa suka update setiap perancangan sebab suka surprise. kecuali ibubapa minta so akan dituruti.. don't worry saya faham kalau ibu2 ni risau sebab.. saya pun raikan birthday hero dan heroin saya juga.. dah 9 tahun dah.. so memang saya faham :) Setakat ni alhamdulillah, semuanya gembira dan berpuas hati..

ok gambar agak kabur sebab malam and phone saya pulak tak berapa nak bekerjasama malam tu. jadi ini adalah gambar dari iphone my husband. so sorry ya kalau gambar ada yang tak berapa terang dan cantik..

adam mukminin's 1st birthday
27.2.2014
candy buffet & chocolate fountain 100 pax
cheng heights kondo, melaka
ordered by : suraya

TQ SURAYA!!

suraya & husband adalah cool diaorg rilek jer bagi contoh dan minta saya decide semua.. :) 

so jom tengok gambar candy buffet adam's first birthday di cheng heights condo, melaka..


                           









dessert cupcakes, apam polkadots, oreo lollychocs, candy, chocolate, gummies, jellies









tempat buffet ni actually di sebelah swimming pool and pool dia cantik sgt. tp tulah.. sebab ada dekat 4000 gambar di phone, dan beribu-ribu lagi di dalam pc ni, saya pun x dapat/rajin nak mendetact mana gambar2 lokasi yang client hantar.. menghantar gambar lokasi tu wajib sebab saya nak tengok keadaan dan berangan dekorasi dia hehe.. berangan tu penting ya, lebih-lebih lagi bagi candy buffet planner seperti saya.. biasanya saya post di fb gambar lokasi sebelum dan selepas..

ok sekian candy buffet adam's 1st birthday di cheng heights condo, melaka..

nak tau lebih tips candy buffet MUDAH, MURAH, COMEL, KLIK SINI!

No comments:

Post a Comment