duo theme party: superhero & princess with chocolate fountain & candy buffet @ telok mas, melaka

Assalam,

sori ya x sempat nak bercerita panjang.

ini kali pertama saya buat party yg dua tema sekali- princess dan superhero.

ordered by hanizah, yg saya jumpa dia last year masa tu partykru xde candy buffet & choc fountain lagi. baru try & error masa tu.

alhamdulillah dari awal tahun, saya terima byk order utk candy buffet ni. dan jumpa haniza semula..

tq kepada haniza & suami yg baik hati. rumah cantik. anak2 yg comel. makan pun sedap hihihi.. eh bukan sebab makan tau saya puji mmg family dia baik hati, siap tlg kemas brg lagi bila dah habis hehe..

so far feedback dari hanizah, pukul 3 semua makanan dah sold out. cokelat cair dimakan dengan kek birthday, ada yg makan mcm aiskrim hehe..

happy birthday danish & darwisyah.. semoga jadi anak yg soleh & solehah ya..

tqvm haniza for the feedback di fb/whatsapp/bila saya call. semoga Allah shj yg membalasnya ya.. 

byeeeeeee

tema : princess & superhero birthdays buffet
tarikh : 17/8/2013
masa : 12-5 ptg
candy buffet & chocolate fountain for 100 pax
extra 100 goody bags (50 princess, 50 batman incl. jajan + stationary set)


















yg baju purple gelap anak2 haniza.. hensem & cute kan.. 




No comments:

Post a Comment