skin supplement set shaklee : vitamin e complex yg terbaikkkk



assalam semua..

review pertama tentang produk shaklee mestilah vitamin e complex, salah satu supplement dalam skin set shaklee yg terkenal.. anda boleh google dan dapatkan beribu2 testimoni utk produk shaklee ini..

saya dah amalkan vit-e n selama 3 tahun.. asalnya x pernah pun cuba apa2 jenis supplement utk kulit. tapi mula ambil langkah berjaga2 bila pores dah semakin besar, dan tompok2 mcm ala2 freckles mula memunculkan diri.. ngeri okeh.. kulit pulak kusam sebab kurang minum air.. bila period jerawat gigih muncul, ditambah dgn malas sapu toner moisturiser bagai.. saya percaya mesti ada ramai kat luar sana mcm saya, YA kita ambil berat tentang kesihatan kulit kita, tapi kita BUKANLAH jenis yang ada masa utk krim siang/malam, toner/krim/skrub biler teringat baru pakai hihi/ air pulak x minum byk sebab kerja banyak nanti selalu ke toilet, lagi xde masa utk facial/spa bagai... mask lagilah kan, dapat bantal terus tido.. xde mana nak pakai mask bagai.. kita NAK sgt buat, namun apakan daya kita bukan jenis begittew..

apa yg bestnya vit-e ni adalah bagi orang yg sgt sibuk dari pagi sampai malam, kita x perlu nak beria2 menjaga kesihatan kulit dgn sapu krim sebab saya memang xder masa. hanya amalkan sebiji sehari dan ditambah dengan pengambilan air masak 2-3 liter sehari, in sha allah kulit akan menjadi lembap, kurang cela, freckles mula hilang, pores akan tertutup dan kulit sgt mudah dijaga.. mcm sifu saya ajar bahawa rawatlah kulit kita dari dalam dan selepas itu barulah gunakan produk kosmetik/ jagaan kulit yang dingini.. bukan beli yg luaran beratus/beribu tetapi yg dalaman x dijaga.. mcm saya make up memang simple dan tipis shj xde sapu moisturiser ke sbb mmg x sempat.. produk jagaan mcm cleanser/skrub pun hanyalah produk safi rania gold dan bukan yg atas rm30 pun..

alhamdulillah, allah memberikan saya kulit yang sihat dgn mengamalkan vitamin e shaklee ini..

cuma satu yg saya berubah adalah dari segi pengambilan air masak.. ini memang kena berubah. kalau dulu minum secawan teh waktu sarapan. pastu sirap masa lunch. mlm secawan lagi lepas dinner.. manalah kulit nak sihat.. sembelit pun datang. sekarang memang diamalkan sehari 2-3 liter or lebih kalau saya xde kerja luar..

oh shaklee juga boleh dimakan oleh para suami/bakal suami ye.... bukan utk para isteri ajer ye.. banyak manfaatnya termasuk utk warga tua juga..

vitamin e ni juga menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat di samping meningkatkan fungsi kolon dan keimunan. kesimpulannya ia juga membuatkan anda kelihatan awet muda gittew bila tisu2 lama diganti semula dgn yang baru..

kepada para pembaca yg singgah di sini, pekerja, isteri, ibu, suami, bakal pengantin, yg menginginkan kulit yang sihat utk kehidupan seharian/ utk hari bahagia/ hari raya...anda memang patut mencuba vitamin e dari shaklee ini yang diyakini halal dan berkesan.. especially utk pengantin, kulit yg sihat senang mekap nanti kan.. shaklee ni pun dah bertapak di dunia selama 50 tahun.. cuba dapatkan produk yg memang diperakui kehalalannya oleh JAKIM, diperakui Kementerian Kesihatan, dan lebih2 lagi dengan lambakan produk di pasaran, anda memang wajar utk memilih sama ada produk yg telah lama diyakini, atau produk baru yg tumbuh seperti cendawan selepas hujan, dan artis terkenal digunakan sebagai role model..

produk shaklee telah pun melalui ujian klinikal yg ketat, dan penggunanya adalah seperti saya, anda, kita semua hanya org biasa dan bukannya artis yg mampu/harus/sentiasa/ ada peluang utk mendapatkan berpuluh2 rawatan yg lain utk tampil cantik di khalayak pengguna.. pilihan di tangan anda.. chewaah pilihanraya sgt..

 kepada yang ingin mencuba vitamin e complex ini, sms 0129061272 utk mendapatkan harga promo dari thepartykru. sebotol vitamin 120 kapsul ini boleh digunakan selama 4 bulan.. panduan penggunaan utk mendapatkan hasil yg baik akan diberikan secara percuma..

oh dan trial pack utk sebulan pun ada... don t worry..

tp betulke kulit saya dulu kusam ajer before makan shaklee ni??? entah ye ke tak eh..

so ini testimoni bergambar saya sendiri ya.. saya hanya akan membuat/menjual sesuatu yg saya percaya sahaja.. seperti servis thepartykru dan shaklee yg sudah pun sebati dgn saya..

3 tahun lepas memang kusam, mcm letih aje kan..

gambar terkini dgn mekap tipis bb stick + compact.. itu sahaja

so jgn malu2 utk sms ya 0129061272.. trial pack utk sebulan pun ada dan free consultation..

tqqqqqqq........

p/s : boleh walk in di branch shaklee menggunakan id saya, dan mms kepada saya resit. panduan percuma akan diberikan..



No comments:

Post a Comment