saya kini pengedar sah shaklee..


Assalam semua,

rasanya dari pagi tadi phone saya tak berhenti2 berdering, masuk mesej.. saya pun keluar masuk ofis x berhenti2. alhamdulillah tuhan masih beri saya kudrat dan rezeki sehingga ke hari ini.. sebagai seorang ibu bekerjaya, dan ada biz party planning, saya memang mengamalkan supplemen kesihatan yang diyakini HALAL untuk mengimbangi tuntutan kerja harian saya..

sebenarnya saya dah pun mengamalkan supplemen shaklee ni hampir 3 tahun. to be frank, saya pernah cuba beberapa supplemen yg lain tapi mungkin tak begitu serasi dgn saya.. saya ni ada gastrik, makan minum x tentu masa. jadual kerja sgt padat termasuk wikend..

alhamdulillah, saya dapat ajakan dari sifu saya utk join Shaklee ni sebab dia ckp saya regular customer dia yg memang dah betul2 yakin dgn shaklee ni.... bayangkan dah 3 tahun x pernah skip a day pun without Shaklee..

saya, ID 956772, pengedar sah shaklee di negeri melaka akan membantu anda mendapat kesihatan yang baik dan berkualiti di samping insan tersayang bersama supplemen semulajadi shaklee..

dan, supplemen shaklee ni HALAL dan diiktiraf oleh JAKIM ya.. nanti saya akan buat entri khas utk status halal ni.. sebab faham, semua mesti nak tau kan..

saya gabungkan info shaklee di blog ni sebagai sisipan gitu.. sebab semua yg pernah order dari saya adalah bride-to-be, ibu, ibu bekerjaya, bakal suami orang pun ada, jadi mestilah semuanya sgt mementingkan kesihatan dan penampilan kan.. kalau tak utk hari bahagia, mesti utk berhadapan dgn orang di tempat kerja, atau tetamu di majlis kan..  

utk berparty, badan mestilah sihat---> gittew hehe

hubungi saya, dalin 0129061272 utk info berkenaan candy buffet/chocolate fountain/ shaklee.

tq..

love muchhhhh..


No comments:

Post a Comment